2012

Oj, vad hände? Redan nytt år. Gott fortsättning! Julveckan bara flög förbi och plötsligt är det 2012. Bloggen har inte ägnats många tankar, vilket i och för sig visar att jag har tagit det lugnt och umgåtts med familj och vänner. Nyårsafton, som skulle ha tillbringats i goda vänners lag, "firade" jag krasslig i soffan tittandes på kassa tv-program. Nåväl, nu är jag på benen igen och det kommer fler nyårsaftnar.


Fotat har jag knappt heller gjort, men den vackra polkaamaryllisen ville jag inte missa. Färgen ger klara vårvibbar och är en signal om att börja städa ut julen. Imorse satt jag och kikade i H&Ms vårkatalog och den var full av plagg i glada färger: orange, cerise, grön och gul. Inspirerande!


Eklöven späder också på vårkänslorna. Jag tvivlade länge på att det skulle börja spira några ekplantor, men se så fel jag hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar