Ernst eller inte?

Idag startade dagen med lite skönsång av alla skolbarn på julavslutningen. När jag sedan, efter att ha köpt lite granris och blommor, gick hem fick jag se på en löpsedel att kvinnor på SVT kritiserar Ernst. Det måste vara rejäl nyhetstorka som föranleder den löpsedeln. På tal om Ernst så har jag kikat lite på hans julprogram och även om jag inte gillar allt han gör, så utstrålar han utan tvekan glädje, lugn och harmoni, vilket är nog så viktigt. Go Ernst!


Dottern och jag har precis fixat och trixat med Johanna Westmans lakritskola. Efter lite provsmakande har vi goda förhoppningar om att det kan bli en ny favorit. Vi har lämnat vissa bitar naturella, några har doppats i choklad och några har dessutom fått havssalt på sig. Allt för att passa både barn och vuxna.

Förhoppningsvis blir det något mer inlägg innan jullunchen står på bordet, men om inte så passar jag på att önska dig en riktigt god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar