Stora tjejen

Bloggen har inte fått stor uppmärksamhet den senaste tiden. Jag har varit krasslig i en månad, men nu känner jag mig bättre och energin börjar komma tillbaka.


Barnen tar ju dock ingen paus trots att man själv känner sig hängig. Kläderna på bilden slängde Alice på vardagsrumsgolvet häromdagen och slog fast att inget rosa får finnas i hennes rum längre! Inspirationen till sitt infall fick hon nog från att vi håller på och gör en liten makeover i hennes rum. Efter en stund la hon själv tillbaka plaggen när hon insåg att förändringen inte behöver inbegripa hennes kläder.

Så här långt har Alice fått ett nytt svart överkast och en svart kudde. Jag har även beställt nya påslakan och ett fint kuddfodral. De vita möblerna och de ljusrosa väggarna blir kvar som de är, men något nytt och kul på väggarna ska det också bli. Tänk, min snart åttaåriga tjej börjar bli stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar